"Every moment of our life can be the beginning of great things"

Joseph Pilates

TRENERZY

ANNA BARANOWSKA

aniabaranowska

Anna Baranowska - załozycielka Pilates Plus, certyfikowany instruktor metody Pilates Core I i II stopnia angielskiej szkoły Body Balanced Pilates School w Halifax, UK, instruktor ze specjalizacją Pilates Core Stability- Trening Medyczny (praca w grupach zwiększonego ryzyka " Senior", "Panie po porodzie", " Zdrowy Kręgosłup"), certyfikowany instruktor Zdrowego Kręgosłupa oraz Trener Personalny metody Pilates Core Stability. Uczestniczka wielu kursów i szkoleń, m.in: Seminarium Metoda Pilates "Praca w Pozycji Stojącej", "Mięśnie Dna Miednicy w życiu kobiety", "Pilates w wadach postawy, wadach kolan oraz klatki piersiowej", "OM Pilates Small Equipment: Small Ball, Band, Magic Circle".


Od lat miłośniczka zajęć pro-zdrowotnych, ucząca świadomego, zdrowego treningu i pracy z ciałem. Przywiązuje ogromną uwagę do techniki i jakości wykonywanych ćwiczeń. Stawia na trening zrównoważony, oparty na prawidłowych wzorcach ruchowych, przywracający prawidłowe funkcjonowanie organizmu, wszechstronnie rozwijający wszystkie ważne parametry motoryczne. Uczy by pracować w granicach komfortu- w granicach bezpiecznych dla kręgosłupa co wcale nie oznacza, że ćwiczenia są nieefektywne- wręcz przeciwnie. Układane przez nią treningi nie tylko usprawniają ciało , ale także odprężają nasz przeładowany informacjami umysł, pomagają w koncentracji oraz poprawie samopoczucia.


Prywatnie żona i mama dwójki dzieci.

OPIS ZAJĘĆ

PILATES CORE

Pilates Core

Pilates Core: Jest to jedyna metoda, której głównym celem jest zapewnienie właściwego funkcjonowania całego ciała przez stopniowe wzmocnienie i stabilizację mięśni. To system ćwiczeń aktywizujących zespół mięśni  głębokich odpowiadające za stabilizację i ruchomość kręgosłupa  oraz za prawidłową postawę.

Efekty ćwiczeń

Efektem ćwiczeń jest redukcja bólu kręgosłupa, zmniejszenie nadmiernego napięcia mięśni, zmniejszenie nacisku na kręgi, lepsza postawa, balans i koordynacja oraz zmniejszenie ryzyka powstawania urazów, poprawa samopoczucia oraz stabilizacji kręgosłupa.


Koncentracja na pracy mięśni głębokich oraz na oddechu pomaga w wyciszeniu umysłu i redukcji stresu.

Dlaczego warto wybrać Pilates Core?

Dla kogo i dlaczego?

Są dla każdego bez względu na wiek i poziom wytrenowania,  dla osób z problemami z kręgosłupem i stawami, osób wykonujących pracę siedzącą lub w wymuszonej pozycji ciała.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zdrowy kręgosłup

Zdrowy Kręgosłup: Zajęcia nastawione na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowanie wyprostowanej, aktywnej sylwetki. To także poprawa   ruchomości kręgosłupa w jego poszczególnych odcinkach, wzmocnienie szkieletu mięśniowego, redukcja przykurczy mięśniowych i kształtowanie postaw przyjaznych kręgosłupowi. Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe.

Efekty ćwiczeń

Efektem ćwiczeń jest redukcja bólu kręgosłupa, zmniejszenie nacisku na kręgi, lepsza postawa, zmniejszenie ryzyka powstawania urazów, poprawa samopoczucia oraz poprawa stabilizacji kręgosłupa.

Dla kogo?

Są dla każdego bez względu na wiek,  dla osób z problemami z kręgosłupem i stawami, osób wykonujących pracę siedzącą lub w wymuszonej pozycji ciała

PILATES MAMA+DZIECKO

PILATES MAMA+DZIECKO

Ogólnorozwojowe ruchowe zajęcia grupowe dla mam, oparte na metodzie Pilates, pomagające zdrowo i bezpiecznie wrócić do formy, spędzając czas z dzieckiem (do 2 roku życia). Podczas zajęć  wzmacniamy mięśnie , które najbardziej obciążyła ciąża- mięśnie brzucha, kręgosłupa oraz cały gorset mięśni głębokich: mięśnie dna miednicy, mięsień poprzeczny, pracujemy również nad oddechem. Ćwiczenia dobieramy w zależności od rodzaju porodu, powikłań związanych z ciążą i porodem oraz indywidualnych potrzeb. W trakcie zajęć maleństwa przyglądają się ćwiczącym mamusiom, ćwiczą razem z nimi, lub bawią się dostępnymi na sali zabawkami!

Pilates Mama+Dziecko to doskonała forma  bezpiecznego zadbania o powrót do całkowitego zdrowia i kondycji po ciąży bez rozstawania się z dzieckiem. To także ciekawa opcja spędzenia czasu z innymi mami oraz wymiana doświadczeń, a dla maluszków, szansa na kontakt z innymi pociechami 🙂

Zajęcia w kameralnych grupach 8 osobowych.

Efekty ćwiczeń

Wzmocnione mięśnie głębokie brzucha, mięśnie dna miednicy i mięśnie otaczające kręgosłup. Dzięki ćwiczeniom skóra staje się jędrna, sylwetka wyprostowana, a ciało dużo bardziej elastyczne. Regularne zajęcia powodują również szybszy powrót do formy po ciąży.

Dla kogo?

Dla kobiet po 6 tygodniu od porodu naturalnego i 12 tyg. po porodach zakończonych przez cesarskie cięcie. Zajęcia dla kobiet, które chcą wrócić do formy po ciąży i porodzie, a jednocześnie spędzić czas z dzieckiem. Przed przystąpieniem do ćwiczeń polecamy konsultacje z lekarzem, by mieć pewność że nie ma żadnych przeciwwskazań do tego typu aktywności.

Wiek dzieci - do ok. 2 lat.

Masz jakieś pytanie? Skieruj je bezpośrednio do nas!

OFERTA+

NASZE USŁUGI

mata

ZAJĘCIA
INDYWIDUALNE+

3

ZAJĘCIA
GRUPOWE+

dla-firm2

DLA
FIRM+

warsztaty

WARSZTATY
WYJAZDY+

zajęcia dla dzieci

ZAJĘCIA
DLA DZIECI+

kids3

DLA
PRZEDSZKOLI+

KONTAKT

Pilates+

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Anna Baranowska
tel. (+48) 793 851 000
e-mail: [email protected]

Wystawiamy faktury VAT.

 

DOŁĄCZ DO NASZEGO FACEBOOK'A:

 

FORMULARZ KONTAKTOWY

Proszę wpisać imię.
Proszę wpisać treść wiadomości.

LOKALIZACJA

GDZIE OBECNIE ĆWICZYMY