Zajęcia prozdrowotne+

usmiech-zdrowie-ludzie-stary

Proponujemy Państwu zajęcia prozdrowotne w miejscu pracy / w biurze w formie regularnych spotkań.

=> Pilates Core- więcej o metodzie ( link do podstrony  Pilates Core)

=> Stretching

Zajęcia odbywać się mogą przed pracą, po pracy, podczas przerwy lunchowej, lub podczas zmian produkcyjnych.

Charakter i forma zajęć:

-> zajęcia trwają ok 45 min,
-> zajęcia prowadzone są na terenie firmy ( sala konferencyjna, sala chilloutowa),
-> liczba osób podczas jednych zajęć: w zależności od sali, natomiast jeśli nauczyciel ma mieć możliwość korygowania uczestników zajęć i bardziej indywidualnego podejścia, wtedy grupa powinna liczyć do 12 osób,
-> nauczyciel może prowadzić zajęcia w dwóch lub więcej grupach tego samego dnia o ustalonych godzinach,
-> terminy: ustalane indywidualnie dla firmy

Możemy indywidualnie dopasować zajęcia do potrzeb i oczekiwań Klienta.

Oferta często łączona z warsztatem prozdrowotnym mających na celu zwiększenie świadomości o naszym ciele, mięśniach, technice ćwiczeń, zagrożeniach zdrowia idących z wykonywanej pracy bądź też ze złych nawyków.

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI

+ wzrost wydajności   (lepsza koncentracja i samopoczucie pracowników),
+ spadek absencji pracowników/mniejsza  zachorowalność
+ większe zaangażowanie pracowników,
+ budowanie pozytywnego wizerunku firmy( wpisanie się w światowe treny corporate wellnes),
+ postrzeganie miejsca pracy jako miejsca przyjaznego dla pracownika i troszczącego się o jego potrzeby,
+ integracja zespołu,
+ poprawa dobrego samopoczucia pracowników,
+ brak dezorganizacji pracy.

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKÓW

+ zmniejszenie nadmiernego napięcia mięśni i bólów kręgosłupa,
+ zmniejszenie nacisku na kręgi powodowane kilkugodzinną pracą w pozycji siedzącej,
+ lepsza postawa,
+ balans i koordynacja,
+ zmniejszenie ryzyka powstawania urazów,
+ poprawa samopoczucia,
+ poprawa stabilizacji kręgosłupa- silny kręgosłup,
+ wzrost ogólnej kondycji i odporności organizmu,
+ rozwinięcie siły fizycznej i psychicznej,
+ rozładowanie napięć związanych ze stresem,
+ wyciszenie/odprężenie,
+ wzmocnienie układu nerwowego,
+ efektywniejsza praca,
+ lepsza koordynacja półkul mózgowych,
+ rozwinięcie inteligencji ciała,
+ poprawa pamięci i umiejętności skupienia uwagi,
+ zwiększenie elastyczności ciała, jak i umysłu,
+ nauka świadomego oddechu i usprawnienie oddychania,
+ rozwinięcie świadomości własnego ciała,
+ poprawa jakości snu
+ oszczędność czasu (na dojazdach, parkowaniu).

uggk

Masz jakieś pytanie? Skieruj je bezpośrednio do nas!

OFERTA+

NASZE USŁUGI

mata

ZAJĘCIA
INDYWIDUALNE+

3

ZAJĘCIA
GRUPOWE+

dla-firm2

DLA
FIRM+

warsztaty

WARSZTATY
WYJAZDY+

zajęcia dla dzieci

ZAJĘCIA
DLA DZIECI+

kids3

DLA
PRZEDSZKOLI+

OPIS ZAJĘĆ

PILATES CORE

Pilates Core

Pilates Core: Jest to jedyna metoda, której głównym celem jest zapewnienie właściwego funkcjonowania całego ciała przez stopniowe wzmocnienie i stabilizację mięśni. To system ćwiczeń aktywizujących zespół mięśni  głębokich odpowiadające za stabilizację i ruchomość kręgosłupa  oraz za prawidłową postawę.

Efekty ćwiczeń

Efektem ćwiczeń jest redukcja bólu kręgosłupa, zmniejszenie nadmiernego napięcia mięśni, zmniejszenie nacisku na kręgi, lepsza postawa, balans i koordynacja oraz zmniejszenie ryzyka powstawania urazów, poprawa samopoczucia oraz stabilizacji kręgosłupa.


Koncentracja na pracy mięśni głębokich oraz na oddechu pomaga w wyciszeniu umysłu i redukcji stresu.

Dlaczego warto wybrać Pilates Core?

Dla kogo i dlaczego?

Są dla każdego bez względu na wiek i poziom wytrenowania,  dla osób z problemami z kręgosłupem i stawami, osób wykonujących pracę siedzącą lub w wymuszonej pozycji ciała.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zdrowy kręgosłup

Zdrowy Kręgosłup: Zajęcia nastawione na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowanie wyprostowanej, aktywnej sylwetki. To także poprawa   ruchomości kręgosłupa w jego poszczególnych odcinkach, wzmocnienie szkieletu mięśniowego, redukcja przykurczy mięśniowych i kształtowanie postaw przyjaznych kręgosłupowi. Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe.

Efekty ćwiczeń

Efektem ćwiczeń jest redukcja bólu kręgosłupa, zmniejszenie nacisku na kręgi, lepsza postawa, zmniejszenie ryzyka powstawania urazów, poprawa samopoczucia oraz poprawa stabilizacji kręgosłupa.

Dla kogo?

Są dla każdego bez względu na wiek,  dla osób z problemami z kręgosłupem i stawami, osób wykonujących pracę siedzącą lub w wymuszonej pozycji ciała

PILATES MAMA+DZIECKO

PILATES MAMA+DZIECKO

Ogólnorozwojowe ruchowe zajęcia grupowe dla mam, oparte na metodzie Pilates, pomagające zdrowo i bezpiecznie wrócić do formy, spędzając czas z dzieckiem (do 2 roku życia). Podczas zajęć  wzmacniamy mięśnie , które najbardziej obciążyła ciąża- mięśnie brzucha, kręgosłupa oraz cały gorset mięśni głębokich: mięśnie dna miednicy, mięsień poprzeczny, pracujemy również nad oddechem. Ćwiczenia dobieramy w zależności od rodzaju porodu, powikłań związanych z ciążą i porodem oraz indywidualnych potrzeb. W trakcie zajęć maleństwa przyglądają się ćwiczącym mamusiom, ćwiczą razem z nimi, lub bawią się dostępnymi na sali zabawkami!

Pilates Mama+Dziecko to doskonała forma  bezpiecznego zadbania o powrót do całkowitego zdrowia i kondycji po ciąży bez rozstawania się z dzieckiem. To także ciekawa opcja spędzenia czasu z innymi mami oraz wymiana doświadczeń, a dla maluszków, szansa na kontakt z innymi pociechami 🙂

Zajęcia w kameralnych grupach 8 osobowych.

Efekty ćwiczeń

Wzmocnione mięśnie głębokie brzucha, mięśnie dna miednicy i mięśnie otaczające kręgosłup. Dzięki ćwiczeniom skóra staje się jędrna, sylwetka wyprostowana, a ciało dużo bardziej elastyczne. Regularne zajęcia powodują również szybszy powrót do formy po ciąży.

Dla kogo?

Dla kobiet po 6 tygodniu od porodu naturalnego i 12 tyg. po porodach zakończonych przez cesarskie cięcie. Zajęcia dla kobiet, które chcą wrócić do formy po ciąży i porodzie, a jednocześnie spędzić czas z dzieckiem. Przed przystąpieniem do ćwiczeń polecamy konsultacje z lekarzem, by mieć pewność że nie ma żadnych przeciwwskazań do tego typu aktywności.

Wiek dzieci - do ok. 2 lat.

KONTAKT

Pilates+

KONTAKT BEZPOŚREDNI

Anna Baranowska
tel. (+48) 793 851 000
e-mail: kontakt@pilatesplus.pl

Wystawiamy faktury VAT.

 

DOŁĄCZ DO NASZEGO FACEBOOK'A:

 

FORMULARZ KONTAKTOWY

Proszę wpisać imię.
Proszę wpisać treść wiadomości.

LOKALIZACJA

GDZIE OBECNIE ĆWICZYMY